Waar erger jij je aan?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:16

Mear schreef:
Zo, schijnbaar voelen mensen zich nogal aangesproken hier := Wist niet dat ik mensen hier voor hun schenen zou schoppen, dat was in ieder geval niet mijn intentie :+

Je hebt gewoon van die mensen die zich overal aan ergeren en dat vooral daar ook de hele dag door over lopen te mekkeren. Bedoel niet gelijk dat jullie dat zijn omdat jullie in dit topic reageren..Maar als je je zo aangesproken voelt..

Relaxed schreef:
Tja, jij ergert je vast noooooooit ergens aan.. Sure.. ;)

Lekker zwart-wit gezien. Je ergens aan ergeren of je altijd overal aan ergeren zit nogal een verschil in :)


Tja, ik vind jouw 'overal' ook nogal zwart wit, dus ik ging ff de andere kant op zwart wit doen ;)

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:17

Sommige mensen moeten zich nog wat meer verdiepen in het concept humor.. :')

Mear

Berichten: 1359
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Ridderkerk/Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:18

Relaxed schreef:
Tja, ik vind jouw 'overal' ook nogal zwart wit, dus ik ging ff de andere kant op zwart wit doen ;)

Ik ben benieuwd waarom jij dat zwart-wit vind.

S_uus

Berichten: 18981
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Hengel , een stukkie fietsen van me pony af

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:18

Ik kan me ergeren aan dat ik nu niet kan longeren .
Maar ik probeer er een positieve draai aan te geven omdat ik nu wel vette sneeuw shoots kan geven :)

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:18

MirandaFuego schreef:
AdnerB schreef:
als je door de stad rijd en er steken mensen vanuit het niets over waardoor jij net op tijd op je rem kan trappen als automobilist :)
Dan moet je gewoon doorrijden, of erger je je ook aan drempels?

ja daar erger ik me ook aan als ze hoog zijn, je kan niet door rijden (komt omdat ik uit het tuningwereldje kom haha)

Endlessly

Berichten: 167
Geregistreerd: 04-06-12
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:18

Ik erger me aan kinderen die zeggen dat ze tegen pesten zijn, terwijl ze het zelf doen.
Of als mensen zeggen dat ze tegen schelden met kanker zijn, en dat ook gewoon doen.

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:19

xBlue schreef:
Ik erger me aan kinderen die zeggen dat ze tegen pesten zijn, terwijl ze het zelf doen.
.


Daar erger ik mij ook dood aan

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:19

Mensen die de haren in [mijn] de borstel laten zitten!
En mensen die constant zitten te roggelen of hun neus blijven ophalen.Helemaal als ze in hun neus peuteren en het opeten.Gadver de gadver.

Laux

Berichten: 3476
Geregistreerd: 21-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:20

Mijn broer die vannacht met zijn nieuwe vriendin in MIJN bed gaat slapen, omdat ik bij mijn vriend slaap en hij geen 2 persoonsbed heeft en ik wel.

GAD-VER-DAM-ME :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:21

Mear schreef:
Relaxed schreef:
Tja, ik vind jouw 'overal' ook nogal zwart wit, dus ik ging ff de andere kant op zwart wit doen ;)

Ik ben benieuwd waarom jij dat zwart-wit vind.


Omdat het net zo onmogelijk is om je overal (dus echt aan álles) aan te ergeren, dan dat je je nooit ergens aan ergert.. Dus beide zwart-wit lijkt me.

Gohya, gebruik jij dan een haarborstel waar anderen hun haren mee borstelen? :?

gipsyboy

Berichten: 3006
Geregistreerd: 23-09-06
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:21

ik erger me aan marktplaats die totaal veranderd is.
niet meer overzichtelijk en die oh zo irritante reclames die nog groter zijn dan je hele beeldscherm is.
-:(-

zo dat moest ik even kwijt :+

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:22

Relaxed
Nee NOOIT.Maar bij voetbal vraagt iemand wel eens of ze me borstel mogen lenen.
Maar ik zeg er nu áltijd duidelijk bij,álle haren eruit halen.Vind ik maar 1 haar,geef ik hem terug en mogen ze die er uit halen.
[zijn mensen die net hun haren hebben gewassen].

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:23

AdnerB schreef:
ja daar erger ik me ook aan als ze hoog zijn, je kan niet door rijden (komt omdat ik uit het tuningwereldje kom haha)

Dan kun je beter alleen dunne mensen overrijden. :j

Gohya gebruikt de borstel gewoon in de winkel.. :P

Mear

Berichten: 1359
Geregistreerd: 13-11-12
Woonplaats: Ridderkerk/Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:24

Dus dat maakt dat je denkt dat ik me nooit aan iets erger? Ja, dat klinkt logisch.

Goed ik zal het even voor je uitleggen wat ik daar mee bedoel: Ik erger mij aan mensen die zich lijken te ergeren aan veel dingen die om hun heen gebeuren. Vooral het aspect dat zij het nodig vinden dit ongenoegen ook nog eens veel meer dan normaal te herhalen op een dag, kan bij mij erg op mijn zenuwen werken.

Zo beter :)?

Weggebokt
Berichten: 10018
Geregistreerd: 15-08-12

Re: Waar erger jij je aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:26

Mensen die denken dat ze super engels kunnen zingen maar dat kunnen ze niet

MirandaMalik

Berichten: 9884
Geregistreerd: 13-06-05
Woonplaats: Groningen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:28

SindyKaya schreef:
Mensen die denken dat ze super engels kunnen zingen maar dat kunnen ze niet

Daar moet ik juist vreselijk om lachen! :D

NeverGiveUp

Berichten: 7266
Geregistreerd: 23-12-09
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:28

Ik erger me aan mensen die aandacht trekken. Dus expres de hele tijd op de voorgrond gaan staan, schreeuwen en té hard lachen, alleen maar zodat hun eigen onzekerheid niet opvalt _-:(

Oh en mooie Engelse zinnen, gezegdes of gedichten die dan fout gespeld zijn :')

danielle_x

Berichten: 1676
Geregistreerd: 24-04-08
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:30

Als ik met mijn vriend aan het bellen ben en ik net iets aan het vertellen ben, en bij hem thuis iemand wat vraagt en hij dan antwoord geeft. Vervolgens zeg ik wat zeg je want wat hij zegt heeft niks met mijn verhaal te maken en dan krijg ik nog als antwoord sorry schat wat zei je ook alweer?
Zo vervelend!!

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:34

  • mensen die te laat komen
    Mensen die zeuren over hun eigen zielige leventje en dat er nooit iets goed gaat.
    Mensen die niet door lopen/rijden/fietsen.
    Mensen die altijd gelijk willen hebben.
    Mensen die niet uitkijken.
    Mensen die gewoon altijd zulke domme opmerkingen maken dat het vervelend word.
    Mensen die traag van begrip zijn.

Warboel
Berichten: 14687
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:34

Op het moment aan de drukte van de parkeergarage hier, iedereen piept voor en smijten met middelvingers en toeters enzo. Hebben 'm maar ver van de winkel geparkeerd, nergens last van daar :')

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:35

MirandaFuego schreef:
AdnerB schreef:
ja daar erger ik me ook aan als ze hoog zijn, je kan niet door rijden (komt omdat ik uit het tuningwereldje kom haha)

Dan kun je beter alleen dunne mensen overrijden. :j

Gohya gebruikt de borstel gewoon in de winkel.. :P

:')

FirebirdM
Berichten: 536
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:36

Ik erger me doorgaans dood aan van alles en nog wat (en dat is maar goed ook), maar ik heb één ergernis die er met kop en schouders bovenuit steekt:

Mensen die van een roltrap af komen, en dan langzamer gaan lopen dan de roltrap gaat. {:)-: Dan heb je het gewoon echt niet begrepen. Iedere halve zool kan toch bedenken dat alle mensen achter je dan 'aanspoelen' en geen ruimte hebben? Kan je je afvragen hoe vaak dat een probleem oplevert, maar ik ben in de spits op stations serieus meerdere keren in een grote bal mensen beland die allemaal onderaan de roltrap lagen omdat iemand niet doorliep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:40

FirebirdM schreef:
Ik erger me doorgaans dood aan van alles en nog wat (en dat is maar goed ook), maar ik heb één ergernis die er met kop en schouders bovenuit steekt:

Mensen die van een roltrap af komen, en dan langzamer gaan lopen dan de roltrap gaat. {:)-: Dan heb je het gewoon echt niet begrepen. Iedere halve zool kan toch bedenken dat alle mensen achter je dan 'aanspoelen' en geen ruimte hebben? Kan je je afvragen hoe vaak dat een probleem oplevert, maar ik ben in de spits op stations serieus meerdere keren in een grote bal mensen beland die allemaal onderaan de roltrap lagen omdat iemand niet doorliep.


Je bedoelt dat ze na de roltrap niet doorlopen of niet snel opzij gaan? Das idd wel heel dom.. Ik duw zulke mensen meestal gewoon vooruit of ga half op hun hakken staan, dan begrijpen ze de hint wel ;)

AdnerB

Berichten: 4418
Geregistreerd: 13-10-08
Woonplaats: vlak bij je ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:41

Relaxed schreef:
FirebirdM schreef:
Ik erger me doorgaans dood aan van alles en nog wat (en dat is maar goed ook), maar ik heb één ergernis die er met kop en schouders bovenuit steekt:

Mensen die van een roltrap af komen, en dan langzamer gaan lopen dan de roltrap gaat. {:)-: Dan heb je het gewoon echt niet begrepen. Iedere halve zool kan toch bedenken dat alle mensen achter je dan 'aanspoelen' en geen ruimte hebben? Kan je je afvragen hoe vaak dat een probleem oplevert, maar ik ben in de spits op stations serieus meerdere keren in een grote bal mensen beland die allemaal onderaan de roltrap lagen omdat iemand niet doorliep.


Je bedoelt dat ze na de roltrap niet doorlopen of niet snel opzij gaan? Das idd wel heel dom.. Ik duw zulke mensen meestal gewoon vooruit of ga half op hun hakken staan, dan begrijpen ze de hint wel ;)

:oo
dat is gemeen _O-

FirebirdM
Berichten: 536
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-12 14:43

Relaxed schreef:
Je bedoelt dat ze na de roltrap niet doorlopen of niet snel opzij gaan? Das idd wel heel dom.. Ik duw zulke mensen meestal gewoon vooruit of ga half op hun hakken staan, dan begrijpen ze de hint wel ;)


Die ja. Als je direct achter ze loopt kan dat nog wel, maar het is me ook wel eens overkomen dat ik pas halverwege de roltrap zag dat onderaan een opstopping was waar al meerdere mensen op een hoop lagen. Dan kan je ook niks doen behalve een schietgebedje prevelen. :')